Just to be HAPPY

welcome

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

“山芭”的我


这是昨天发生的事

昨天,变态的预考 终于

宣告结束~~~~ 哇哈哈哈
高兴死我了XD

我和同学们就到 Mutiara 购物中心 走走

当天 就有两个我的第一次。。。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

饿了。。。 就到著名的 Secret Resipi 享用午餐

这就是我的第一次

第一次到那儿吃。。。。

结果,那边的咚咚是那么的贵

想买给自己一片蛋糕也锤着心肝

好不容易脱离了挣扎。。。

买了蛋糕吃~

哇哇哇哇。。。。

一分钱果然一分货,真是好吃!

渴了。。

炸到,一杯 Ice Lemon Tea 都要五块半。。。

自己的水壶已经空了

心里来多一次挣扎

决定。。。(明智的决定)

向朋友借水喝 XD

就这样,第一次来 Secret Resipi 吃的经验 哈哈

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我从来都没有到卡拉OK 唱歌。。。

幸运的,我终于到了~~~

耶~耶~耶~耶~耶~耶!!!!!

可以开唱了~~

我和朋友就在一个房里

拼命的,死命的,尽情的

唱唱唱~

但是我很不明白。。。

为什么里面的房总是那么的暗淡。。。。

算了

反正有的唱就行啦~

唱了一个小时。。。

要给钱

价钱也是很炸到。。。。

但还是值得的^^

这就是我第一次唱 K

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 comments:

Post a Comment